Let it rain!

Quiet nights of quiet stars,
quiet chords from my guitar
floating on the silence that surrounds us.

joi, 29 octombrie 2009

School ba!


DING!


Ei bine am niste colegi adorabili care se străduiesc sa învețe tehnici de copiat in masa[ex: scris copiute pe lambriu ,pe banca sau pe scaun, lipit copiute de gluga colegului din fata,scris pe podea și pus talpa peste( pe asta eu am folosito:>)scris pe perete in caz ca stai la geam sau la perete..etc..]. Azi am avut Logica prima ora, am dat lucrare mi-am scris jumătate de lecție pe podea, apoi am acoperit cu piciorul dar.. fuck când sa scriu si cealaltă jumătate intra profa[ gatu' ma-si a intrat cu 5 minute mai devreme..>_>]..din cate mi-am calculat daca iau 4.50 sunt optimista ^.^'!
In fine nu asta vroiam sa va povestesc.
Ora de romana! Banuiesc ca tuturor "va place ora asta"^^'... bine, culmea mie chiar imi place romana, doar ca am o profesoara cam deplasata! In fine[stiu folosesc mult cuvântul asta] eu stau in ultima banca de la geam, acolo pot sa ma si dezbrac ca nu ma vede nici dracu'[ipotetic vorbind ba!!! nu fac asta!>.>] In fata mea sta o fata cam dusa ea de felu ei: Mădălina.Tipa asta s-a trezit sa imi dea un pachet de chibrituri, eu plictisita total m-am gândit sa ma joc cu ele.. aprind unu, aprind doua..si tot asa aprind vreo 7.. cand..căcat>.< se ridica profa'! "Cine da domne foc aici ca miroase îngrozitor?" ,[da! la cat de absorbita eram de micuțele luminițe am uitat sa deschid si geamul^_^'] .. eu logic am inceput sa rad isteric împreuna cu toti colegii care m-au vazut cum aprindeam bețe.[daca ati avea o profa ca a mea ați intelege de ce rad cand ma uit la ea^^']

profa: " Cine rade acolo in spate?Mădălina?"
si punctul extrem: ...
Madalina zice serioasa :"Dar nu rade Raluca, doamna!"..mortii tai Madalino!!! Si mai mult nu puteai sa ma dai de gol?


Ei bine cam asta e, va dați seama dacă pentru asta ma amenințat cu 8 la purtare, dar dacă m-ar fi prins ca aprind foc de tabăra in banca?

Voi ce ati facut de curand la scoala?:>

3 comentarii:

©whereabouts unknown spunea...

Profa? Care profa? Diriga cumva?
Nu`ti scade nota. Asa ne ameninta si pe noi. Si nu ne face nimic. Si la cate prostii am facut mai era de asteptat =))

Raluca Gabriella spunea...

Da diriga-ta:))

Anonim spunea...

Prea tare:)).Si o colega de-a noastra a ars o banca,stai sa vei cand o sa vada Diriga mea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!LUNI!OMG:)).

Trimiteți un comentariu